İSPANYOLCA 

En El Centro Comercial

Hoy decidí ir de compras. Cuando entré, vi este elegante vestido en el escaparate y pensé que sería perfecto para una ocasión especial. Mientras caminaba por la tienda, me encontré con esos zapatos que siempre quise. Son de cuero y realmente cómodos. Después, pasé por aquella sección de electrónicos y noté una oferta increíble en aquellos teléfonos inteligentes de última generación. Pensé en comprar uno.


Más tarde, decidí descansar un poco y fui a la cafetería. Ordené un café y también pedí este delicioso pastel que recomendó la camarera. Mientras disfrutaba de mi merienda, observé a algunas personas en aquellas mesas cercanas. Parecían estar teniendo una reunión de negocios.


Después de la cafetería, me dirigí a esas pequeñas boutiques que siempre llaman mi atención. Encontré estos pendientes únicos que definitivamente complementarán mi vestuario. Al final del día, salí del centro comercial con una bolsa llena de compras, sintiéndome satisfecha con mis nuevas adquisiciones.



   TÜRKÇE 

Alışveriş Merkezinde

Bugün alışverişe gitmeye karar verdim. İçeri girdiğimde vitrinde bu zarif elbiseyi gördüm ve özel bir gün için mükemmel olacağını düşündüm. Mağazada dolaşırken her zaman istediğim ayakkabılarla karşılaştım. Deriden yapılmışlar ve gerçekten rahatlar. Daha sonra o elektronik bölümüne geçtim ve o son nesil akıllı telefonlarda inanılmaz bir indirim olduğunu fark ettim. Bir tane satın almayı düşündüm.


Daha sonra biraz mola yapmaya karar verdim ve kafeye gittim. Daha sonra biraz ara vermeye karar verdim ve kafeye gittim. Bir kahve sipariş ettim ve garsonun tavsiye ettiği bu lezzetli pastayı da istedim. Atıştırmalığımın tadını çıkarırken yakındaki bu masalarda bazı insanları gözlemledim. Bir iş toplantısı yapıyormuş gibi görünüyorlardı.


Kafeden sonra her zaman gözüme çarpan küçük butiklere yöneldim. Kahvehaneden sonra her zaman gözüme çarpan küçük butiklere yöneldim. Kesinlikle gardırobumu tamamlayacak bu eşsiz küpeleri buldum. Günün sonunda, alışveriş merkezinden satın aldıklarımla dolu bir çantayla, yeni satın aldıklarımdan memnun hissederek ayrıldım.



   HEDEF FİİLLER 

↪ Decidir: karar vermek

↪ Ir: gitmek

↪ Entrar: girmek

↪ Ver: görmek

↪ Pensar: düşünmek

↪ Caminar: yürümek

↪ Encontrarse: karşılaşmak, buluşmak

↪ Notar: fark etmek

↪ Ofrecer: teklif etmek, sağlamak, sunmak

↪ Pensar: düşünmek

↪ Descansar: dinlenmek

↪ Ordenar: sipariş vermek

↪ Pedir: istemek , ısmarlamak

↪ Recomendar: tavsiye etmek

↪ Disfrutar: zevk almak, tadını çıkartmak

↪ Observar: gözlemlemek

↪ Tener: sahip olmak

↪ Dirigirse: yönelmek

↪ Estar: olmak

↪ Encontrar: bulmak

↪ Complementar: tamamlamak

↪ Salir: ayrılmak, çıkmak

↪ Sentirse: hissetmek


   HEDEF SIFATLAR 

Elegante: şık, zarif

Perfecto: mükemmel

Especial: özel

Cuero: deri

Cómodo: rahat

Increíble: inanılmaz

Delicioso: lezzetli

Pequeño: küçük

Único: benzersiz

Lleno: dolu

Satisfecha: memnun



Yorum Yap

Daha yeni Daha eski